Brytyjska firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpisywania na maile klientów. Szykuje się przełom?

Firma Simplyhealth stała się pierwszą organizacją na świecie, która zaczęła wykorzystywać sztuczną inteligencję do odpisywania na maile klientów. Spersonalizowane odpowiedzi zajmują zaskakująco długo – to tylko ułamek czasu potrzebnego człowiekowi do udzielenia odpowiedzi. Szczegóły na ten temat znajdziecie w naszym artykule.

Brytyjska firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpisywania na maile klientów. Szykuje się przełom?
Podaj dalej

Brytyjska firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na maile klientów. Efekty są zdumiewające

Simplyhealth to medyczna firma z Wielkiej Brytanii. Marka korzystała już wcześniej z usług sztucznej inteligencji do odpisywania na 20-30 proc. korespondencji mailowej. Teraz jednak AI zajmuje się odpisywaniem na wszystkie wiadomości, które spływają do firmy. W odróżnieniu do technologii, które w tym celu wykorzystują gotowe szablony, AI wykorzystywana przez Simplyhealth rozumie pytania klientów i jest w stanie dostarczać im spersonalizowane odpowiedzi.

Jak dotąd sztuczna inteligencja odpowiedziała już na 500 wiadomości mailowych, które zostały przesłane do firmy Simplyhealth.

„Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund. „AI odpowiedziała: Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?, więc wykazała się wymaganą empatią”” – tłumaczy dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie, cytowany przez serwis bankier.pl.

Sztuczna inteligencja pomału przejmuje kolejne czynności wykonywane przez człowieka. A co będzie dalej?

Wszystkie odpowiedzi na wiadomości mailowe, które są tworzone przez sztuczną inteligencję, są cały czas na bieżąco sprawdzane przez człowieka, w celu upewnienia się, ze są one dokładne. Spośród wszystkich maili wyprodukowanych przez AI jak na razie tylko 11 z 500 wiadomości wymagało poprawek interpunkcji lub innych delikatnych modyfikacji. AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści, a czas odpowiedzi na wiadomości mailowe został w całej firmie skrócony z 12 minut do zaledwie jednej minuty.

źródło: bankier.pl

Przeczytaj również