Brytyjska firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na maile klientów. Efekty są zdumiewające
Simplyhealth to medyczna firma z Wielkiej Brytanii. Marka korzystała już wcześniej z usług sztucznej inteligencji do odpisywania na 20-30 proc. korespondencji mailowej. Teraz jednak AI zajmuje się odpisywaniem na wszystkie wiadomości, które spływają do firmy. W odróżnieniu do technologii, które w tym celu wykorzystują gotowe szablony, AI wykorzystywana przez Simplyhealth rozumie pytania klientów i jest w stanie dostarczać im spersonalizowane odpowiedzi.
Jak dotąd sztuczna inteligencja odpowiedziała już na 500 wiadomości mailowych, które zostały przesłane do firmy Simplyhealth.
„Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund. „AI odpowiedziała: Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?, więc wykazała się wymaganą empatią”” – tłumaczy dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie, cytowany przez serwis bankier.pl.
Sztuczna inteligencja pomału przejmuje kolejne czynności wykonywane przez człowieka. A co będzie dalej?
Wszystkie odpowiedzi na wiadomości mailowe, które są tworzone przez sztuczną inteligencję, są cały czas na bieżąco sprawdzane przez człowieka, w celu upewnienia się, ze są one dokładne. Spośród wszystkich maili wyprodukowanych przez AI jak na razie tylko 11 z 500 wiadomości wymagało poprawek interpunkcji lub innych delikatnych modyfikacji. AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści, a czas odpowiedzi na wiadomości mailowe został w całej firmie skrócony z 12 minut do zaledwie jednej minuty.
źródło: bankier.pl