Polacy liczniej na Temu niż Allegro
Z najnowszego badania Mediapanel, realizowanego przez Gemiusa i PBI wynika, że chiński serwis Temu ma najwięcej realnych użytkowników w Polsce, w kategorii zakupów online. Podobnie jak we wrześniu, platforma zbliżyła się do progu 20 mln RU (19 755 090). Przełożyło się to na 66,36-procentowy zasięg, a średni czas korzystania wydłużył się do 56 min i 16 sekund.

Drugie w zestawieniu Allegro spadło minimalnie poniżej 19 mln RU (18 974 736). Jednak polska platforma może pochwalić się znacznie dłuższym średnim czasem użytkowania, bo 1 godz. 43 min 55 sek. Na podium jest jeszcze internetowy sklep Media Expert, mając 11 639 376 RU. W porównaniu z liderem i wiceliderem, czas spędzany tam jest dużo krótszy (7m 45 s).
Rosną też inni „Chińczycy”
Najbliżej podium jest AliExpress, które jest coraz bliżej progu 10 mln realnych użytkowników (9 673 992 RU). Chińska platforma coraz bardziej odjeżdża Empikowi (8 599 122 RU) i Rossmannowi (8 390 466 RU). Z drugiej strony wyraźnie podgania ich kolejny z chińskich sprzedawców, czyli Shein (8 134 182). Sporo Polaków sprawdza też ofertę platform Erli (7 700 994 RU) i Amazona (6 849 522 RU). Dziesiątkę zamyka Vinted (6 651 072 RU), które ma najdłuższy średni czas przeglądania w Top 10 (1 godz. 52 min 3 sek.).