Mercedes-Benz zaangażowany w e-sport przedłuża współpracę z Riot Games

Mercedes-Benz niezmiennie wspiera e-sport i od dwóch lat jest wyłącznym motoryzacyjnym partnerem światowych rozgrywek League of Legends, które organizuje Riot Games. Wspólne działania obu firm mają dalej rozwijać globalną kulturę e-sportu oraz wzmocnić światową społeczność LoL.

Mercedes-Benz zaangażowany w e-sport przedłuża współpracę z Riot Games
Podaj dalej

Partnerstwo Mercedes-Benz i Riot Games

Od 2020 Mercedes-Benz jest jedynym motoryzacyjnym partnerem globalnych rozgrywek League of Legends, organizowanych przez Riot Games. Ich partnerstwo co roku wieńczone jest wydarzeniem Worlds, czyli oficjalnymi mistrzostwami świata w grze League of Legends. Za każdym razem te e-sportowe mistrzostwa są organizowane w innym miejscu, a tegoroczna edycja odbędzie się w Ameryce Północnej.

Co ciekawe, zeszłym roku zespoły projektowe Riot Games i Mercedes-Benz stworzyły dla zwycięskiej drużyny Pierścień Mistrzów.

„Zdobywanie serc miłośników gier wideo to ekscytujące wyzwanie. Wspólnie z Riot Games mamy najlepsze warunki do tego, by inspirować społeczność (graczy) i skutecznie kształtować przyszłość e-sportu. Dlatego cieszymy się, że będziemy dalej współpracować i pozostaniemy integralną częścią globalnej rodziny League of Legends” – powiedziała Britta Seeger, członek zarządu Mercedes-Benz Group AG odpowiedzialna za marketing i sprzedaż.

Nie można zapominać o tym, że zarówno Mercedes-Benz, jak i Riot Games angażują się  w projekty społeczne oraz ekologiczne. W 2019 roku producent gier założył  fundusz non-profit na rzecz globalnych działań społecznych o nazwie „Riot Games Social Impact Fund”. Do dziś fundusz ten przyniósł aż 23 mln dolarów dotacji dla organizacji non-profit z całego świata. W ten sposób Riot Games wsparł już  ponad 400 takich instytucji w 25 regionach świata.

„Mercedes-Benz jest synonimem doskonałości, a w ciągu ostatnich trzech lat nasze partnerstwo pomogło wzmocnić i uczcić najlepsze momenty w naszym sporcie” – powiedziała Naz Aletaha, globalna szefowa League of Legends Esports w Riot Games. „Pasja i kreatywność, jaką Mercedes-Benz wnosi do każdego wspólnego projektu, nie ma sobie równych. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę i kontynuować wspólne wysiłki, aby tworzyć kolejne momenty ważne dla LoL Esports oraz naszej społeczności”.

Tegoroczne Mistrzostwa świata Worlds

Warto wspomnieć o tym, że LoL Esports to globalny sport, który od 2011 roku przyciąga uwagę milionów fanów. Aby na najbliższych mistrzostwach świata Worlds zapewnić fanom jeszcze więcej niezapomnianych doświadczeń, zaplanowano cały szereg atrakcji. Wydarzenie zacznie się 29 września w Meksyku od fazy play-in. Grupy oraz ćwierćfinały odbędą się w Nowym Jorku, a późniejsze półfinały rozegrają się w Atlancie w stanie Georgia. Sam finał zaplanowany jest na 5 listopada w San Francisco, gdzie jednym z głównych punktów programu będzie Ceremonia Trofeów, sygnowana przez Mercedes-EQ. Podczas niej nastąpi również przekazanie Pierścienia Mistrzów.

 

 

Przeczytaj również