Strategiczna współpraca Astry i Salesforce
Astra i Salesforce, wiodący światowy producent CRM, ogłosiły podpisanie strategicznej współpracy. Tę informację upubliczniono podczas Dreamforce 2022, największej na świecie imprezy poświęconej oprogramowaniu biznesowemu.
Celem połączenia sił obu firm jest wymiana informacji oraz wiedzy o branży motoryzacyjnej, a także o jej specyficznych rozwiązań i procesach. Dzięki zidentyfikowaniu obszarów potrzebujących poprawy, umożliwi to przyspieszenie transformacji rynku. Określając i monitorując światowe trendy rynku, Astra potrafi rozwijać nowe możliwości oraz użyteczne rozwiązania skierowane w stronę przyszłej mobilności.
Zgodnie z warunkami współpracy, obie firmy rozszerzają swoje relacje handlowe utrzymywane od 2015 roku i razem pracują nad projektami transformacji cyfrowej. Co więcej, obie strony zgadzają się również na poszukiwanie możliwości wykorzystania w firmie Astara specjalistycznych rozwiązań Salesforce, które przeznaczone są dla branży motoryzacyjnej.
Rozwiązanie korzystne dla każdej ze stron
„Odkąd rozpoczęliśmy współpracę z Salesforce w 2015 roku, wszystko, co zrobiliśmy w zakresie cyfryzacji, zostało zaprojektowane tak, aby miało uzasadnienie w naszej działalności i sens biznesowy” – mówi Jorge Navea, dyrektor generalny Astara. „Dzięki temu udało nam się osiągnąć rentowny wzrost i dopasować naszą strategię do preferencji naszych klientów. Salesforce umożliwił nam tę przeprawę, a obecnie, 7 lat później, mamy najlepszą pozycję do wspólnego poszukiwania sposobów radzenia sobie z nowymi wyzwaniami w branży motoryzacyjnej i mobilności.”
„W chwili, kiedy branża motoryzacyjna przekształca swoje działania, nadając priorytet rozwiązaniom cyfrowym, nasze partnerstwo z firmą Astara stanowi połączenie innowacyjnej technologii z wiedzą branżową, co pomaga firmom w ponownym określeniu ich modeli biznesowych” – mówi Denis Terrien, dyrektor generalny Salesforce South Europe, Middle East & Africa. „Cieszymy się w Salesforce z poszerzenia partnerstwa, które pozwoli nam precyzyjniej pozycjonować producentów i dealerów samochodów, aby lepiej rozumieli i obsługiwali swoich klientów.”