Kierowcy zgłaszają tajemniczy błąd. Nie pozwala im korzystać z Android Auto
Większość problemów, jakich doświadczają użytkownicy Android Auto to błędy spowodowane brakiem łączności. Według niektórych bardzo pechowych kierowców, coś w tym rodzaju pojawiło się znikąd i uniemożliwia im korzystanie z systemu.
Mówiąc prościej, niektórzy kierowcy zgłaszają na forach Google, nowe dziwne zachowanie, gdy próbują podłączyć swoje urządzenia z Androidem do jednostki głównej w samochodzie. Wówczas pojawia się tajemniczy kod błędu 22.
Kierowcy twierdzą, że błąd wskazuje na to, że „Android Auto nie jest zintegrowany z systemem operacyjnym”. Teoretycznie rzecz biorąc, sugeruje to, że aplikacja nie jest już wykrywana na urządzeniu mobilnym.
Według raportów nic takiego się nie dzieje. Co dziwne, błąd pojawia się na urządzeniach, na których system do niedawna działał idealnie.
Czy jest coś, co można zrobić, by naprawić błąd?
Jak się okazuje niekoniecznie. Tajemniczy błąd 22 wydaje się być tak tajemniczy, jak to tylko możliwe. Na stronie pomocy Google próżno szukać informacji o takim błędzie, dlatego trudno powiedzieć, co dokładnie się dzieje i jak rozwiązać ten problem.
Jedynym sposobem, który warto wypróbować, jest obniżenie Android Auto do wcześniejszej wersji. Aby to zrobić można użyć samodzielnego instalatora APK, co teoretycznie powinno być pomocne w przywróceniu aplikacji. Zakładając, że to wina najnowszej aktualizacji.
Nie ma wątpliwości, że Google powinien przyjrzeć się tej sytuacji, chociaż w tej chwili nie wiadomo ilu kierowców doświadcza problemów z tajemniczym błędem.
Być może w najbliższym czasie kolejni zgłoszą podobne zachowanie , gdy pokuszą się o aktualizację systemu w swoich samochodach.