Dzisiaj prywatność ma coraz większe znaczenie. Coraz więcej użytkowników w sieci jest świadoma, że przez aktywność w Internecie udostępniają oni dane o swojej aktywności. Dlatego rosnącym zainteresowaniem cieszy się Telegram. Komunikator, o zwiększonym poziomie szyfrowania wiadomości. W teorii większa anonimowość w sieci ma wpływ na popularność. Co zmienia się w środowisku tej aplikacji?
Konta biznesowe na Telegramie – nowa era komunikacji z klientem
Telegram wprowadza możliwość przekształcenia zwykłego konta użytkownika w konto biznesowe. Pozwala to firmom na wykorzystanie nowych funkcji. Ich celem jest ułatwienie kontaktu z przedsiębiorstwem. Konta biznesowe mogą teraz eksponować godziny swojej działalności bezpośrednio na profilu oraz oznaczać swoją lokalizację na mapie. Takie rozwiązanie pozwala w przystępny sposób potencjalnym klientom na ocenę usług.
Informacje o produktach i usługach od pierwszego kontaktu
Telegram umożliwia firmom personalizację strony startowej oraz prezentację informacji o oferowanych produktach i usługach w ramach początku czatu. Dzięki temu klienci już od pierwszego kontaktu z firmą mogą otrzymać wgląd w to, co ma ona do zaoferowania.
Telegram – szybkie odpowiedzi i automatyczne wiadomości
Aby usprawnić proces komunikacji z wieloma zapytaniami, konta biznesowe na Telegramie umożliwiają tworzenie i zapisywanie gotowych odpowiedzi. Następnie można wysłać je w formie szablonów. Dodatkowo, firmy mogą ustawić automatyczne wiadomości powitalne i informacje o nieobecności. W ten sposób powstaje stała i automatyczna interakcja z klientami. Nawet gdy przedstawiciel firmy nie jest dostępny.
Nowa zachęta dla twórców na Telegramie
Telegram ogłasza, że właściciele kanałów będą mogli otrzymać aż 50% przychodów generowanych z reklam wyświetlanych na ich kanałach. Pod warunkiem posiadania przynajmniej 1000 subskrybentów. Taka strategia może przyciągnąć nowych twórców treści i zachęcić obecnych do aktywniejszego angażowania się w rozwój swoich kanałów na Telegramie.
Spoglądanie w stronę biznesu
Telegram poszerza swoją ofertę o funkcje skierowane do biznesu. Otwiera przed użytkownikami nowe możliwości wzrostu i zwiększenia obecności na globalnym rynku komunikacyjnym. Dla polskich przedsiębiorców nawet tych dotychczas niekorzystających z tej platformy, może to stanowić okazję do zbadania nowych ścieżek dotarcia do klienta oraz innowacyjnych metod komunikacji. W kontekście dynamicznie zmieniającego się cyfrowego świata adaptacja do nowych narzędzi i technologii staje się kluczowa, a Telegram zdecydowanie kieruje swój rozwój w sposób wspierający ten trend.