Nixxes, studio Sony , które jest wysoko cenione za swoje porty na PC, spędziło ostatni rok pracując nad przeniesieniem gry Sucker Punch Productions na inną platformę. Oprócz rozszerzenia Iki Island i trybu wieloosobowego w trybie współpracy, Legends, Ghost of Tsushima oferuje wszystkie zalety, których fani oczekują od portów gier PlayStation na PC, takie jak odblokowana liczba klatek na sekundę, rozbudowane ustawienia graficzne oraz konfigurowalne sterowanie myszą i klawiaturą. Jednak jeśli ktoś woli grać na padzie, to żaden problem. Wystarczy podłączyć do PC kontroler DualSense, aby uzyskać takie same wrażenia z gry, jak na PlayStation 5.
Imersja jest najważniejsza
Co ciekawe, gra będzie obsługiwała monitory ultrawide. Nixxes zapełnia, że rozgrywka jest w pełni zoptymalizowana dla dla formatów 21:9 i 32:9. Jeśli jednak masz konfigurację z trzema monitorami, będziesz mógł nawet grać w formacie 48:9. Dodatkowo dostępne będą technologie skalowania NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS, aby zwiększyć wydajność i grafikę. Obsługiwane jest także narzędzie antyaliasingowe DLAA firmy NVIDIA Reflex, oparte na sztucznej inteligencji.
Jakie wymagania?
Na to pytanie nie poznaliśmy jeszcze odpowiedzi. Jednak jak informuje portal ithardware.pl, oczekuje się, że do uruchomienia produkcji w minimalnych detalach będzie potrzebny komputer wyposażony w procesor Intel Core i3 8100 lub AMD Ryzen 3 1300X, 16 GB pamięci RAM i kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 1650 lub AMD Radeon 5500 XT. Zapewne przy takim sprzęcie będziemy w stanie uzyskać 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p na najniższych ustawieniach, z aktywną technologią skalowania, taką jak AMD FSR albo NVIDIA DLSS.