Materiał powstał przy płatnej współpracy z firmą Volvo
Volvo rozszerza współpracę z The Ocean Race
Volvo jest partnerem The Ocean Race już od ponad 25 lat. Dzięki temu szwedzki producent rozwinął naturalne powiązanie z oceanem. Najnowsze rozszerzenie tego partnerstwa pozwoli firmie wspólnie pracować nad zdrowiem oceanów oraz krytycznym wpływie ludzi na całą planetę.
Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo Cars: – To, w co wierzymy i co robimy w Volvo Cars, wykracza poza samochody. To samo dotyczy The Ocean Race i żeglarstwa. Mamy tutaj więc naturalną ewolucję naszego partnerstwa. Wspólnie chcemy stworzyć większy głos na rzecz zdrowia oceanów i praw oceanicznych.
Sport ma ogromną siłę
Richard Brisius, przewodniczący The Ocean Race: – Sport może zmienić świat, a kiedy ścigasz się po całej planecie, uczysz się marzyć o wielkich rzeczach. Zdajesz sobie sprawę, że całe życie na Ziemi zależy od oceanu. Wraz z Volvo Cars dzielimy jeden wielki cel i dziś z dumą rozpoczynamy odważną, nową podróż razem. Naszym marzeniem jest zdrowy ocean, dla dobra nas wszystkich.
W ramach rozszerzenie partnerstwa, które obejmuje nową dekadę, The Ocean Race i Volvo Cars będą współpracować. Mają pomóc w dalszym zwiększaniu globalnych wysiłków na rzecz przywrócenia i ochrony ważnych ekosystemów morskich. Dwie marki chcą także wykorzystać siłę sportu i ludzi, aby inspirować i propagować zmiany. Wszystko to ma poskutkować zdrowszym oceanem – dla nas wszystkich.
Ocean Race to wyścig jachtów dookoła świata, odbywający się co trzy lub cztery lata od 1973 roku. Pierwotnie nazywał się Whitbread Round the World Race na cześć swojego sponsora, brytyjskiej firmy piwowarskiej Whitbread. W 2001 roku zmienił nazwę na Volvo Ocean Race, gdy szwedzki producent samochodów przejął sponsoring. W 2019 roku zmieniono nazwę na The Ocean Race, choć partnerstwo ze szwedzką firmą pozostało bardzo mocne.