Facebook wprowadza nową funkcję! Będzie hit?!

22 Czerwiec 2021 | Krzysztof Lewandowski | Internet
Facebook podcasts na telefonie
Źródło: Pixabay.com

Od czasu do czasu amerykański gigant proponuje nowe rozwiązania, które mają umilić czas użytkowników na Facebooku. Internet pozna słuchowiska i podcasty.

Rozwój Internetu jest w zasadzie nieunikniony, ponieważ od wielu lat ludzie z zaciekawieniem obserwują to, co dzieje się w wirtualnej rzeczywistości. Prawdziwym hitem sprzedaży i odkryciem 2020 roku są podcasty. Nagrania na wiele różnych, interesujących tematów, które można włączyć w tle. Podczas jazdy samochodem i sprzątania mieszkania. Sprawiają one, że czas mija szybciej, a jeśli komuś bardzo zależy, może wykorzystać podcast do rozwoju swoich umiejętności i poszerzenia horyzontów. Obecnie to jest coś więcej niż przyciągające uwagę rozmowy. Aktualnie podcasty coraz częściej przypominają profesjonalne produkcje, w których budżety i zaangażowanie twórców, tylko rośnie.

Clubhouse przeciera szlaki

Internet nadal może mieć pionierów i jednym z nich jest Clubhouse. Aplikacja, o której zrobiło się bardzo głośno w sieci, ponieważ przez wielu ekspertów nazwana "zabójcą Facebooka". Gdzie tkwi jej sekret? Przede wszystkim w 2020 roku i na początku 2021 roku z powodu sytuacji na świecie wielu ludziom doskwierała samotność. Clubhouse pozwala ją zmniejszyć, ponieważ jest portalem społecznościowym, gdzie toczą się rozmowy na żywo, do których można otrzymać zaproszenie. Wtedy dołączenie do takiego pokoju, to doskonała okazja do wyrażenia swojej opinii, a także zbudowania więzi społecznych z zupełnie nowymi osobami. Dzięki regularnej niedostępności oraz optymalnie dopasowanej grupie docelowej Clubhouse stał się czarnym koniem Internetu. Tak powstała na nowo swego rodzaju nisza dla podcastów i transmisji live, która ludziom coraz bardziej przypada do gustu.

Clubhouse aplikacja mobilna

Facebook wprowadzi podcasty!

Na koniec czas na nowość, którą wprowadził Facebook i jest ona dostępna między innymi w Stanach Zjednoczonych. Osoby publiczne i twórcy z USA mogą tworzyć tak zwane Audio Rooms, do których można dołączyć i zabrać głos w konkretnej sprawie. Można powiedzieć, że jest to w zasadzie skopiowanie działania aplikacji Clubhouse. Do tego Facebook proponuje bibliotekę podcastów. Aktualnie w dostępnej bazie istnieje niewiele pozycji, jednak z tygodnia na tydzień liczba publikacji powiększa się. Taki podcast będzie można przesłuchać bezpośrednio na telefonie podczas surfowania po sieci.

W ten sposób giganci Internetu i portali społecznościowych zaczynają dostrzegać, że zmienia się nieco profil ich użytkowników. Wynika to między innymi ze zmiany zainteresowań oraz nowych trendów na rynku, co jest w zupełności normalne. Aby wstrzelić się w nowy kierunek, konieczne jest wprowadzenie własnych rozwiązań. Dlatego kroki ze strony Facebooka wydają się w zupełności zgodne z biznesową etyką.

Czytaj dalej