InPost pozwala kupić czas. Aplikacja mobilna z bajerem!

17 Lipiec 2021 | Krzysztof Lewandowski | Mobile
Kurier przesyłka
Źródło: Pixabay.com

Aplikacja mobilna to obecnie jedna z podstaw odebrania paczki za pośrednictwem polskiego giganta o nazwie InPost. Teraz dla użytkowników przygotowano nowość.

Aplikacja mobilna należy do najczęściej używanych rzeczy w smartfonie. Dużo rzadziej wybieramy wbudowane SMS-y, czy aparat fotograficzny. W pierwszej kolejności, gdy odblokujemy telefon, zaglądamy do jakiejś aplikacji mobilnej. Przez ostatni czas zmieniły się nasze upodobania konsumenckie, dlatego jeśli firma nie ma w swojej ofercie możliwości zrobienia zakupów online, traci w oczach wielu ludzi już na starcie. W przypadku InPostu korzystanie z aplikacji mobilnej stało się popularne w okresie, gdy kontakty międzyludzkie mocno ograniczono, a ludzie chętniej zaczęli korzystać z usług branży e-commerce. Jednak odbieranie przesyłek z paczkomatu dotychczas wiązało się z pewnymi ograniczeniami czasowymi. Mieliśmy 48 godzin na zabranie paczki z wybranego punktu, ale ten pomysł nie podobał się ludziom.

Ukłon w stronę współczesnego klienta?

Umownie pewne generacje ludzi marketingowcy, socjologowie i psychologowie podzielili na generację. Pokolenie Z, zwane również pokoleniem płatków śniegu to obecnie najbardziej pożądana grupa osób. Kim są? Umownie przyjmuje się, że są to osoby urodzone po 2000 roku w Polsce. Młodzież, która pamięta tylko świat z okresu Internetu i innych wartości, których jeszcze w latach 90. XX wieku nie było lub nie były one tak popularne. Opinia tej puli osób jest bardzo ważna, ponieważ to oni oraz ich następcy będą kształtowali społeczne zwyczaje i przyzwyczajenia. Aktualnie zwracają oni bardzo mocno uwagę na to, co niesie ze sobą marka poza produktami, a także usługami do sprzedania. Dlatego wartość polegająca na swobodzie wyboru, możliwość zarządzania swoim czasem, to najnowsza propozycja ze strony InPostu.

Popularyzacja smartfonów

InPost daje ludziom wybór

Czasami zdarza się tak, że codzienność pisze swój własny scenariusz, dlatego sprostanie wszystkim wyzwaniom w ciągu dnia momentami wydaje się niemożliwe. Gdy zbliża się 48-godzinny limit na odebranie paczki, a do zrobienia pozostało jeszcze mnóstwo rzeczy w postaci odebrania dziecka ze szkoły, przygotowania obiadu lub zrobienia zakupów, zapewne część z takich osób dałaby sporo za możliwość kupienia sobie jeszcze odrobiny czasu. Na szczęście InPost daje taką możliwość, ponieważ w aplikacji mobilnej tej polskiej firmy, pojawił się nowy przycisk o nazwie: Przedłuż. Po jego wciśnięciu możemy przedłużyć okres odebrania przesyłki z paczkomatu o kolejne 24 godziny. Taka usługa jest płatna i kosztuje 7,99 zł. Opłaty można dokonać przy pomocy BLIK, DotPay i karty płatniczej. Co bardzo ważne, szansa na przedłużenie odbioru paczki jest wielokrotna, dlatego jeśli ponownie w ciągu dodatkowej doby zabraknie chwili na podejście do paczkomatu, nie szkodzi, za kolejne blisko 8,00 złotych zyskujemy czas.

Czytaj dalej