Capcom wydał nową aktualizację do Street Fighter V. Co się zmieniło?

19 Kwiecień 2021 | Jakub Barabasz | Gry
Street Fighter V Capcom gra wideo aktualizacja 2021
Źródło: streetfighter.com

W sieci pojawiła się właśnie aktualizacja 3.08 dla Street Fighter V. Co tym razem postanowił zmienić Capcom? Oto pełna lista zmian i poprawek.

Głównym celem nowej aktualizacji jest dodanie nowej postaci DLC o nazwie Rose. Rose została po raz pierwszy wprowadzona w grach Street Fighter Alpha i była również postacią w Street Fighter IV. Teraz jest w końcu dostępna do gry w Street Fighter V pięć lat po premierze. Nową postać można zakupić za 5,99$, lub zdobyć ją za 100,000 Fight Money. Ona nie jest jednak jedyną rzeczą dodaną do tej aktualizacji. Aktualizacja dodaje bowiem jeszcze scenę Marina of Fortune. Aktualizacja na konsole zajmuje 28 GB natomiast na PC 18 GB.

Pełna lista poprawek z aktualizacji 3.08

Nowa zawartość: postać grywalna - Rose oraz etap Marina of Fortune.
9 nowych kostiumów (6 Rose oraz Juri, Vega i Seth). Naprawiono także problem, w którym użycie Sekia Kuretsuha Akumy na etapie Ring of Galaxy powodowało, że efekty nie były wyświetlane poprawnie.

Street Fighter V Capcom gra wideo

Poprawki w bitwach

1. Chun-Li
Naprawiono błąd, który powodował, że przykucnięty średni cios, przykucnięte średnie kopnięcie lub przykucnięte ciężkie kopnięcie mogły połączyć się z niektórymi atakami wysoko/średnio uderzającymi, gdy aktywna była Renkiko.
2. Birdie
Poprawki wprowadzone w wersji 06.001 spowodowały, że specjalna wersja Wiszącego Łańcucha, która ma wolniejszy start niż normalna wersja, była wykonywana zamiast tego ruchu, gdy anulowano ją ze stojącego średniego ciosu. Dodatkowo, podczas anulowania Wiszącego Łańcucha z kucającego ciosu średniego, zostanie wykonana wersja specjalna, która uderzy wielokrotnie.
3. R. Mika
Naprawiono problem, w którym Rainbow Typhoon i Brimstone mogły być użyte w combosie z dowolnego ataku rzutowego w pewnych warunkach, nawet jeśli efekty Heated Mic Performance lub Pumped Up wygasły.
4. Zangief
Naprawiono błąd, który powodował, że stojący ciężki cios nie mógł być anulowany żadnym V-Triggerem natychmiast po tym, jak przeciwnik zablokował pierwszą aktywną klatkę ataku.
5. Laura
Naprawiono błąd, w wyniku którego Laura stawała się tymczasowo niezwyciężona, jeśli anulowała Spark Show. Naprawiono także błąd, w wyniku którego Laura zachowywała się dziwnie podczas efektu spowolnienia ekranu po udanym V-Shifcie.
6. Dhalsim
Naprawiono problem, w którym Dhalsim stawał się tymczasowo niepokonany, zataczając się natychmiast po trafieniu go przez Alexa Sledgehammerem.
7. F.A.N.G
Naprawiono błąd, w wyniku którego F.A.N.G stawał się tymczasowo niepokonany podczas anulowania Koryo Dokuda.
8. Balrog
Naprawiono błąd, w wyniku którego Balrog stawał się tymczasowo niepokonany, jeśli gracz anulował Szalony Pęd lub Bez Litości.
9. Blanka
Naprawiono błąd, w wyniku którego Blanka poruszał się w dziwny sposób przy niektórych wejściach podczas wykonywania Rock Crusher.
10. G
Naprawiono błąd, w wyniku którego G stawał się tymczasowo niepokonany podczas anulowania Maksymalnego Prezydenta lub Niebezpiecznego Prezydenta.
11. Gill
Wydłużono pole rażenia ciężkiego ciosu Gilla z wyskoku do wewnątrz, aby zapobiec chybieniu ataku przez niektóre postacie.
12. Dan
Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre wejścia powodowały, że Dan stawał się tymczasowo niepokonany podczas aktywacji

Street Fighter V Capcom gra wideo

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Freelancer z bogatym CV. Chris Avellone i historia jego sukcesu
  2. Będzie sequel Days Gone? Fani zebrali potrzebne podpisy! Co na to Sony
  3. Zagraj w te gry jeśli chcesz się bać! Najstarszniejsze horrory cz.1
  4. Sukces trzeciej części Hitmana! Deweloper ujawnił statystyki sprzedaży
  5. Monster Hunter Rise od Capcom na szczycie kwietniowych list sprzedaży
  6. Sony nie wyda spin-offa Uncharted? Co stanęło na przeszkodzie?
Czytaj dalej