Electronic Arts znów wyciąga dłoń po pieniądze graczy? Doniesienia dotyczące nowego pomysłu EA są niepokojące!

6 Lipiec 2021 | Jakub Barabasz | Gry
Electronic Arts producent gier wideo pieniądze reklamy
Źródło: fortune.com

Według doniesień EA po nawiązaniu współpracy z firmą Simulmedia zamierzało wprowadzić reklamy wideo w grach do swoich przyszłych tytułów na konsole.

Niepokojące plotki dotyczące Electronic Arts

Pomimo początkowych plotek, Electronic Arts twierdzi, że nie będzie dodawać reklam wideo w grach do swoich przyszłych tytułów. Plotki na ten temat pojawiły się na wieść o tym, że wydawca nawiązał współpracę z Simulmedia, firmą znaną z systemu reklamowego w grach o nazwie playerWON, który nagradza przedmioty dla graczy oglądających reklamy wideo.

Electronic Arts producent gier wideo pieniądze reklamy

Gracze są pełni obaw

Wśród graczy pojawiły się więc obawy, że EA wdroży ten system w swoich grach na konsole, zwłaszcza biorąc pod uwagę jeszcze bardziej cyniczne praktyki biznesowe wydawcy w przeszłości. Reklamy w grze stały się coraz bardziej powszechne dzięki temu, że pojawiły się na Oculus Quest. Istnieje również możliwość, że przedmioty w grze, które playerWON oferuje jako nagrodę za oglądanie reklam, będą rzadkie lub szczególnie pożądane, co dodatkowo zwiększy obawy graczy. Wielu fanów sparzyło się na Star Wars Battlefront 2, który oferował lootboxy premium, zawierające perki, które mogły w pojedynkę odwrócić losy całego meczu. Niewielu graczy ma ochotę na powtórkę z tamtych czasów, zwłaszcza w kwestii reklam.

Electronic Arts wyjaśnia

Według doniesień Electronic Arts wyjaśniła niedawno kwestię współpracy z Simulmedia i możliwości umieszczania reklam w grach w przyszłych wersjach konsolowych. Rzecznik EA zapewnił graczy, że firma nie zajmuje się obecnie tym tematem.

Electronic Arts producent gier wideo pieniądze reklamy

Czytaj dalej