Polacy niemiłosiernie katują tę grę na Steamie. Jest dostępna za bezcen i przyćmiewa najnowsze premiery

Najnowsze gry szybko zdobywają popularność na Steamie, czyli jednej z najpopularniejszych platform dystrybuujących cyfrowo gry na PC. Jednak Polacy najchętniej grają tam w dość już wiekową, ale posiadającą gigantyczną społeczność produkcję. Mowa o Counter-Strike’u 2, a więc serii, która w naszym kraju cieszy się niesłabnącą popularnością od czasów nieznanych już niektórym kafejek internetowych.

Polacy niemiłosiernie katują tę grę na Steamie. Jest dostępna za bezcen i przyćmiewa najnowsze premiery
Podaj dalej

Które gry rządzą teraz na Steamie?

W minionym tygodniu (ranking obejmuje okres od 28 października do 4 listopada 2025 r.) Counter-Strike 2 ponownie był absolutnym numerem jeden na Steamie. To już 691 tydzień z rzędu, gdy popularna, sieciowa strzelanka plasuje się w najlepszej setce najbardziej dochodowych produktów platformy. Drugie miejsce zajmuje nowy Battlefield 6, który potrafił przejmować pierwsze miejsce, ale tylko w pierwszej połowie października. Na podium przebiło się wydane 30 października ARC Raiders, zyskujące bardzo pozytywne recenzje.

Counter-Strike 2
Counter-Strike 2. // scr. materiały promocyjne

Jeden dzień na rynku wystarczył Europie Uniersalis V na przebicie się na czwartą lokatę całego tygodnia. Najnowsza odsłona legendarnej serii gier strategicznej przyćmiła nawet najpopularniejszą grę piłkarską, czyli EA Sports FC 26. Na przełomie października i listopada sporo osób kupowało na Steamie ich przenośną konsolę, czyli Steam Decka. Wielkimi hitami były też takie produkcje jak „Dispatch”, „War Thunder” czy „RV There Yet?”. Popularność Battlefielda 6 wpłynęła też na zakup DLC do tej gry („Sezon 1. Battlefield Pro – Battlefield 6 i REDSEC”).

Battlefield 6
Battlefield 6. // scr. materiały promocyjne

Co jeszcze kupują pecetowi gracze na tej platformie?

Drugą dziesiątkę zestawienia otworzył też dopiero co wydany Football Manager 26. Pod względem przychodów przebił Dead by Daylight czy Sons of the Forest. 40-procentowy rabat sprawiła, że Polacy rzucili się na Crusader Kings III. Najlepszą piętnastkę uzupełniło Path of Exile, a tuż za nim uplasowało się R.E.P.O. (zrabatowane o 35 proc.). Po sukcesie Hollow Knight: Silksong, gracze kupują także starszą wersję tej produkcji, czyli Hollow Knight. Hitami ubiegłego tygodnia było też Clair Obscur: Expedition 33 oraz Farming Simulator 25.

ARC Raiders
ARC Raiders. // scr. materiały promocyjne
Sklep z częściami samochodowymi online iParts.pl

Przeczytaj również